0 Kč

Nový ceník služeb CS Link a SkylinkSatelitní televize Skylink

30.12.2013

S účinností od 1. února 2014 se mění výše Servisního poplatku, souvisejícího s poskytováním služeb satelitní televize. Vedle roční a pravidelné měsíční platby prostřednictvím SIPO nebo inkasa z účtu bude zákazníkům nově nabídnuta možnost předplatit Servisní poplatek na 2 roky dopředu.

Servisní poplatek hrazený měsíčně přes SIPO nebo inkaso z účtu se pro slovenské zákazníky nemění a pro zákazníky z České republiky se zvyšuje pouze úměrně oslabení kurzu české koruny. Přitom mírně výhodněji, než úhrada pravidelnými měsíčními platbami, vychází nově zavedená možnost jednorázové úhrady Servisního poplatku na 24 měsíců.

Zvýšení roční platby Servisního poplatku zohledňuje náklady spojené s každoročním připomínáním platby, odpojováním a opětovným připojováním karet, u kterých nebyl Servisní poplatek včas uhrazen.

Původní a nová výše Servisního poplatku podle způsobu úhrady – Česká republika:

Způsob úhrady Původní stav (platný od 1.9. 2012) Nový stav platný od 1.2. 2014

Pravidelná měsíční platba

(pouze přes Sipo nebo Inkaso z účtu)

29 Kč 33 Kč

Jednorázová platba na 24 měsíců

(všechny platební metody)

- 768 Kč

Jednorázová platba na 12 měsíců

(všechny platební metody)

348 Kč 498 Kč

 

Pôvodná a nová výška Servisného poplatku podľa spôsobu úhrady – Slovenská republika:

Spôsob úhrady Pôvodný stav (platný od 1.9. 2012) Nový stav platný od 1.2. 2014

Pravidelná mesačná platba

(iba cez Sipo alebo Inkaso z účtu)

1,20 € 1,20 € (beze zmeny)

Jednorázová platba na 24 mesiacov

(všetky platebné metódy)

- 28,80 

Jednorázová platba na 12 mesiacov

(všetky platebné metódy)

14,40 € 19,20 
 


I nadále platí, že Servisní poplatek je již zahrnut v ceně všech placených balíčků z nabídky Skylink. Jejich předplatitelé nemusí Servisní poplatek hradit zvlášť, uvedené změny se jich tedy nedotknou.

Objednat servisní poplatek Skylink

Pole s hvězdičkou * jsou povinná.

Přidat komentář

Přehled komentářů

  • poplatek prez sipo

    26. 7. 2015 18:27:56 | Budilova Anna

    Prosim o formular o zaplaceni prez sipo dekuji

    Odpovědět

  • Re: servisní poplatky

    27. 11. 2014 10:10:19 | Libor Jiránek

    Dobrý den Romane,
    dle aktuálních cen Skylinku je to tak:
    33 Kč / měsíc (ale jen inkaso)
    498 Kč / 12 měsíců
    899 Kč / 24 měsíců

    Odpovědět

  • servisní poplatky.

    27. 11. 2014 8:27:37 | roman

    Zdravím.Nevím čemu už věřit, vy tady mate výše napsáno servisní poplatek na 24 měsíců 768 kč. 24.11.2014 mi přišla od skylinku složenka na zaplacení poplatku na 12 měsíců za 498 kč nebo na 24 měsíců 899 kč. Co je tedy platné?Je to zlodějina jinak se to nedá nazvat.

    Odpovědět

  • Re: přeladění a poplatky

    1. 3. 2014 22:47:06 | Libor Jiránek

    Dobrý den pane Juřeníku, v tomto Vám nemohu pomoci. Musíte se obrátit na Skylink.

    Odpovědět

  • přeladění a poplatky

    1. 3. 2014 21:49:44 | Juřeník

    Dne 28.2.2014 jsem provedl automatické naladění všech programů. Téměř polovina českých a slovenských programů je blokována. Pokud platí vámi uváděný termín ukončení přeladění 24.2.2014, asi je špatné.
    Zvýšení poplatku je z vaší strany neopodstatněné. Kurs koruny vůči dolaru klesl asi o 1,50 Kč, tedy o 6%. Vaše zvýšení je 4.00 Kč , tedy 13,8 %.
    Roční platba 33 x 12 = 396,00 Kč, ne 498,00 Kč
    alt 24 měs. 33 x 24 = 792,00 Kč ne 768,00 Kč
    Pokud se týká zdůvodnění zvýšení z titulu nákladů na různé manipulační poplatky, určitě byly zahrnuty již v původní kalkulaci.
    Vaše jednání pokládám za neseriosní. Uživatelé satelitu si pořídí veškerou techniku cca za 6000,00Kč,je logické, že nechce ukončit příjem a zařízení vyhodit. Tímto nepřímo nutíte uživatele, aby platil vámi jednostranně nastavené poplatky.
    Uvedený postup je asi vhodný pro posouzení ČOI.
    S pozdravem

    Odpovědět

  • Re: stížnost

    23. 2. 2014 21:06:35 | Libor Jiránek

    Dobrý den paní Křováčková. Já jsem jen servisní technik. Musíte se obrátit na Skylink, nebo na Vašeho prodejce.

    Odpovědět

  • stížnost

    23. 2. 2014 20:57:25 | Křováčková

    Dobrý den, jsem rozhořčena nad vašími změnami , které jste mi nedali vůbec na vědomí. Nejenom že jsme v loni museli přejít k vaší společnosti, koupit si novou kartu, nový setobox co mi přišlo na 2.500 kč. Začátkem února mám zakodované všechny německé programy a další ,které mě též zajímali aniž by mě nebo nás na to upozornili. Z jakých důvodů jste to udělali na to nemáte nárok. Kartu jsem si koupila od vás v loni za 600 kč,která byla aktivována 21.8.2012. s tím že to mám na dva roky bez poplatku měsíčního. Ted je měsíc únor a vy jste mi zakodovali programy které s tím nemají co společného. To už není ani pravda co dovolujete vůči zákazníkům. Nemám na to abych věčně objednávala člověka ze servisu aby mi to naladil. Jsem rozhodnuta od vás odejít jelikož dřete lidi z peněz nehledě na to že jsme důchodci. Máte ty vaše změny moc hezky vypsané ale normální laik tomu vůbec nerozumí. Prosim o vysvětlení proč to mám zakodované. Křováčková Most Tel: 775247846

    Odpovědět

Novinky

  • 28 Dub 2023

    Money S3 a Gmail

    Snažíte se odesílat doklady z Money S3 přes Gmail, ale ten vám neustále hlásí chybu ověření? Chyba není v přihlašovacím jménu, ani heslu. 

  • 18 Úno 2023

    Jak poslat velké soubory emailem

    Jednoduše na email odešlete soubory až do velikosti 5 GB. Bez registrace a zdarma pomocí e-mailu nebo zabezpečeného odkazu. 

  • 03 Pro 2022

    Aktualizace Money S3 2023

    Opět se nám blíží nový rok a je nejvyšší čas na předplatné aktualizací Money S3 na další rok, aby váš přechod na nový účetní rok proběhl hladce

  • 23 Lis 2022

    Napojení pokladny Euro 150 na Pohodu

    Protože nikde nenajdete návod jak napojit pokladnu Euro 150 TEi Flexy na Pohodu, vytvořil jsem pro vás návod se screenshoty.

  • 20 Říj 2022

    Jak přepnout pokladnu Euro 150 do režimu bez EET?

    Pro správné nastavení je potřeba dodržet tento postup.

  • 18 Říj 2022

    Certifikace Money S3 2022

    Absolvoval jsem certifikační školení a úspěšně složil certifikační test

  • 30 Zář 2022

    Nový ceník www stránek

    Letošní rok nese ve znamení enormní růst nákladů na provoz našich služeb

  • 06 Zář 2022

    Money S3 Aktualizace 2023

    Nové ceny předplatného služby Podpora a aktualizace Money S3 pro rok 2023

  • 12 Čec 2022

    Epson EcoTank Pro M15180

    Podrobnosti o skvělých nových tiskárnách od Epsonu. Komu jsem ji prodal a nainstaloval, ten je spokojený.
  • 22 Dub 2022

    Akce ZAHRÁDKOVNÉ

    Akce pro restaurace, kavárny, cukrárny... apod. s předzahrádkou. Kdo by nechtěl mobilního číšníka s výraznou slevou, nebo třeba ZADARMO?

Archív