OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Přenesení pokladny ze stálé provozovny na mobilní o pouti

Zeptal jsem se 6. 2. 2017 za Vás:

Zákazník má hospodu. O pouti ji zavře a přesune se na dva dny do místa konání poutě. Co všechno musí udělat? - zaregistrovat si a použít novou provozovnu? - může si vzít s sebou pokladnu z hospody? - musí pokladnu přeprogramovat? Hlavičku, číslo provozovny... - může evidovat účtenky offline, pokud na pouti nemá internet a večer pokladnu připojit k internetu a účtenky odeslat?

Odpověď z 13. 2. 2017:

Dobrý den,

na portále správce daně založí dvě provozovny – jedna bude hospoda, druhá bude mobilní provozovna (pokud se na pouti jedná o stánek). Při prodeji na pouti si buď vezme pokladnu s sebou, nebo pořídí druhé - mobilní pokladní zařízení. V případě přenosu stávající pokladny, přepíše v nastavení pouze číslo provozovny z hospody na mobilní provozovnu (např. hospoda má číslo 11, mobilní má 21 – přepíše tedy 11 na 21). V případě dvou pokladních zařízení bude mít každé svoje vlastní nastavení čísla provozovny. Jestliže na pouti není stabilní internetové připojení, bude zařízení pracovat v režimu off-line, tedy bude hromadit evidované tržby v paměti, vydávat účtenky bez FIK, pouze s BKP a PKP. Po opětovném připojení k internetu budou nahromaděná data ze zařízení odeslána.

Miloslava Hájková
Finanční úřad pro Liberecký kraj
Metodická podpora evidence tržeb

Přidat komentář

Česká měna