OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Úvodní stránka » Novinky » Přenesení pokladny o pouti

Přenesení pokladny ze stálé provozovny na mobilní o pouti

Zeptal jsem se 6. 2. 2017 za Vás:

Zákazník má hospodu. O pouti ji zavře a přesune se na dva dny do místa konání poutě. Co všechno musí udělat? - zaregistrovat si a použít novou provozovnu? - může si vzít s sebou pokladnu z hospody? - musí pokladnu přeprogramovat? Hlavičku, číslo provozovny... - může evidovat účtenky offline, pokud na pouti nemá internet a večer pokladnu připojit k internetu a účtenky odeslat?

Odpověď z 13. 2. 2017:

Dobrý den,

na portále správce daně založí dvě provozovny – jedna bude hospoda, druhá bude mobilní provozovna (pokud se na pouti jedná o stánek). Při prodeji na pouti si buď vezme pokladnu s sebou, nebo pořídí druhé - mobilní pokladní zařízení. V případě přenosu stávající pokladny, přepíše v nastavení pouze číslo provozovny z hospody na mobilní provozovnu (např. hospoda má číslo 11, mobilní má 21 – přepíše tedy 11 na 21). V případě dvou pokladních zařízení bude mít každé svoje vlastní nastavení čísla provozovny. Jestliže na pouti není stabilní internetové připojení, bude zařízení pracovat v režimu off-line, tedy bude hromadit evidované tržby v paměti, vydávat účtenky bez FIK, pouze s BKP a PKP. Po opětovném připojení k internetu budou nahromaděná data ze zařízení odeslána.

Miloslava Hájková
Finanční úřad pro Liberecký kraj
Metodická podpora evidence tržeb

Přidat komentář

Zvýrazněné položky jsou povinné.

Novinky

Certifikáty

40
philips1.jpg
Výjezd Pohořelice

Ocenění

Informační technologie, Tábor
Informační technologie, Tábor

Libor Jiránek, Vožická 3163, Tábor 602466533 46698272 107641533 jiranek