OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Úvodní stránka » Novinky » Skylink - nová cena servisního poplatku

Skylink a CS Link oznamují změnu Servisního poplatku

Servisní poplatek Skylink a CS LinkProvozovatel česko-slovenských satelitních platforem Skylink a CS Link, společnost M7 Group, oznamuje změnu Servisního poplatku (SP), platnou od 1. 4. 2015.

K 1. dubnu 2015 se u obou platforem mění výše Servisního poplatku, souvisejícího s poskytováním služeb satelitní televize. Zákazníci mohou i nadále volit mezi pravidelnou měsíční platbou (SIPO, Inkaso z účtu) a jednorázovou platbou na 12 nebo 24 měsíců. Detailní přehled nových podmínek je uveden v následující tabulce.

Způsob úhrady SP

Česká republika

Slovenská republika

Jednorázová platba na 12 měsíců

   935 Kč

34 €

Jednorázová platba na 24 měsíců

1 485 Kč

54 €

Placené programové balíčky Skylink

SP zahrnut v ceně

SP zahrnut v ceně

Nové podmínky se budou jednotlivých zákazníků týkat postupně, v závislosti na datu splatnosti SP  pro danou dekódovací kartu.

Pro karty s předplaceným SP nebo některým z programových balíčků Skylink na období delší než do 1. 4. 2015 budou nové podmínky účinné až k poslednímu dni předplaceného období. I nadále platí, že SP je již zahrnut v ceně všech placených balíčků z nabídky Skylink, pro jejich předplatitele se tedy nic nemění.

Přidat komentář

Zvýrazněné položky jsou povinné.

Přehled komentářů

  1. Programy (Rotsch Zdeněk, 25.10.2016 17:34:32) Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    Po zaplacení servisního poplatku nám nejde jedna televize.Na druhé jdou jen asi tři programy.Jak je to možné_ Rotschová Jana

    1. Re: Programy (Libor Jiránek, 25.10.2016 20:06:03) Odpovědět

      Dobrý den, máte HD přijímač?

  2. Hrazení poplatku (Strašilová, 23.5.2016 18:13:00) Odpovědět

    Chci změnit hrazení poplatku z předplacené karty na SIPO

  3. Kontrola zaplacení servisního poplatku (Jiří Řehula, 8.5.2016 17:18:47) Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    Jak si mohu zkontrolovat do kterého termínu mám zaplacený servisní poplatek

    1. Re: Kontrola zaplacení servisního poplatku (Hana Hečková, 30.12.2016 14:53:18) Odpovědět

      Dobrý den chtěla bych se zeptat,proč mi nejde tv,karta číslo 200 727 233.poplatek byl uhrazen na 2 roky 15.12.2016 Za kladné vyřízení děkuji předem.

  4. Dotaz (Petr Šiška, 6.3.2016 20:24:38) Odpovědět

    Budeme i nadále mít možnost sledovat slovenské programy Dajto a Doma v zaplaceném poplatku,nebo to přejde do placeného balíčku?Je myšleno v české republice.Děkuji za odpověď.

  5. Poplatky (Jana Sedláčková, 27.2.2016 15:00:42) Odpovědět

    Dobrý den,
    musím souhlasit s pisateli přede mnou, co se týče změn. Nelíbí se mi další zdražení , pokud tam není možná varianta přerušení. Používáme Vaši službu
    od dubna do konce října, takže platíme za pět měsíců, kdy v objektu vůbec nejsme. Není to seriozní, jistě je takových lidí více, ale v určité době nebylo jiné řešení. Jsme důchodci, takže platit něco, co nepoužívám , se mi nelíbí.
    S pozdravem Jana Sedláčková

  6. Re: poplatky (Libor Jiránek, 24.2.2016 13:34:23) Odpovědět

    Dobrý den, proč by mi mělo být stydno za veřejné informace předané dále zákazníkům? Cenovou politiku a obchodní podmínky dodavatelů nemohu ovlivnit. V televizi Vám denně říkají o vraždách, loupežích, podvodech. Píšete jim, jestli se nestydí takové věci vysílat? Mimochodem od 1.4.2016 se cena Servisního poplatku opět zvedá. Přesné informace tu najdete v novinkách. Ale opět to samé, není to z mé vůle, nemohu to nijak ovlivnit. Pouze předávám informaci.

  7. poplatky (Martin, 24.2.2016 13:06:31) Odpovědět

    Pane Jiránek není Vám drobet stydno podporovat tuto lumpárnu se servisníma poplatkama? Kdyby to avizovali už předtím ,že se bude platit nějakej poplatek v budoucnu tak by tolik lidí si satelit nepořídilo.Takhle lidi investovali tisíce do zařízení a karty s tím ,že budou mít základní nabídku doživotně zdarma. Tohle je na hranici podvodu .

  8. Re: servisní poplatek (Libor Jiránek, 13.11.2015 9:15:02) Odpovědět

    Dobrý den, od nás Vám nic nemohlo bez objednávky z Vaší strany přijít. Díval jsem se pro jistotu do naší účetní evidence a Vás tam jako zákazníka vůbec nemám. Obraťte se prosím na Vašeho obchodního, nebo servisního partnera.

  9. servisní poplatek (Pelech Jan, 13.11.2015 8:36:43) Odpovědět

    Dobrý den.Přišel mi od Vás dopis,že mám zaplatit servisní poplatek.V loni jsme to zaplatili složenkou na celý rok.Jelikož platíme ještě jednu kartu a to přes SIPO,tak bych chtěla i druhou kartu platit přes SIPO.Posílám Vám číslo karty:42774908273.Termín pro úhradu je 28.11.2015.Na jméno Pelech Jan,Horní Kounice čp.102,PSČ 67140.Děkuji.

  10. Re: poplatky (Libor Jiránek, 14.9.2015 17:01:27) Odpovědět

    Dobrý den, ceny jsou takto správně. Ceny určuje Skylink.

  11. poplatky (minks, 11.9.2015 9:06:08) Odpovědět

    Dobrý den mám dotaz poplatek 55kč.12-je 660 a ne935kč a na 24měs. 1485kč. jak to prosím počítáte. nabídka mini za 1228kč

  12. Re: satelitní poplatek (Libor Jiránek, 1.9.2015 21:43:03) Odpovědět

    Objednejte balíček, v něm máte i servisní poplatek a pak až později zaplaťte servisní poplatek.

  13. satelitní poplatek (Zdena Šteflová, 1.9.2015 18:07:06) Odpovědět

    Dobrý en, prosím Vás mám jeden dotaz. Když zaplatím SP na dva roky a chtěla bych si objednat balíček Flexi 7 na jeden měsíc, musím za tento balíček zaplatit zvlášt? Děkuji

  14. Servisní poplatek - navýšení (Jaroslav LAUČÍK, 16.8.2015 11:19:59) Odpovědět

    Doba ukázala,že všechny Vaše sliby jsou od samého začátku nehorázná lež a dá s kvalifikovat,jako okrádání zákazníka.Nutíte nás hledat schůdnější cesty u jiných společností.. Budu se snažit rozmluvit to každému
    potencionálnímu zájjemci o Vaše služby,aby Vám nedávali peníze za to NIC co pro své zákazníky děláte

  15. Doživotně ZDARMA! (Pavel Holaň, 21.6.2015 18:50:06) Odpovědět

    V roce 2010 jsme se nastěhovali do RD, když jsme řešili příjem signálu ukázalo se, že moc možností nemáme. DVB-T dodnes není a v dohledné době ani nebude. Kabel široko daleko nikde. Satelit tedy byla jediná možnost. Komplet za dva dekodéry, dvě karty parabolu a anténní rozvody po domě za cca 20t. Ale říkali jsme si že máme příjem CZ/SK programů doživotně zdarma. Za rok, bylo potřeba vyměnit karty - samozřejmě za poplatek. Za další rok přišlo zavedení servisného poplatku - na to jsme v podstatě došli tak, že nás den ze dne odstřihli od signálu - žádný dopis, žádná výzva. Zaplatili jsme a když další rok poplatek zvedli rozhodli jsme se že přejdeme k T-mobile TV. "Doživotně ZDARMA!" Loni přišla skvělá zpráva: "Vítáme zákazníky T-mobile TV v rodině Skylink a zaručujeme se vám, že se pro vás nic nezmění." Po půl roce přišel dopis, že se mění obchodní podmínky a od konce roku 2015 budeme platit skoro tisícovku ročně za každou kartu, pokud si však připlatíme balíček za 300 na měsíc poplatek nám bude odpuštěn. V balíčku není nic bez čeho bychom dále nemohli žít, takže nevím proč platit tak šílené prachy za "nic". Nakonec jsme si řekli, že se bez televize vlastně obejdeme. Nakoupíme to co budeme chtít sledovat na internetu. Torrentshopům totiž tahle obchodní politika Skylinku opravdu konkurovat nemůže. Pokuta kterou M77 vybere od "nedobrovolných zákazníků" za 1,5 měsíce mi přijde jako výsměch milionům uživatelů. K tomu M77 vynáší své čisté zisky mimo ČR. Myslím, že bude více lidí, kteří tenhle šlendrián už dále podporovat nebudou.

  16. Lež,lež,lež (O.C., 11.6.2015 15:42:38) Odpovědět

    A proč by skylink nedělal , co mu zákazník dovolí?
    kupovali jsme před cca 5 ti lety dig. přijímač s nabídkou českých a slovenských programů "zdarma".
    Zdarma bylo na cca dva roky. Marně jsem psala na českou obchodní inspekci- vy, co si tu stěžujete, byste měli občas sami něco udělat, aby nás bylo více- takto jsem byla ojedinělý stěžovatel. Větičky o možné změně technolofie jsou schované v malilinkatých podmínkách.
    Takové obelhávání zákazníků se jen tak nevidí- a přesto to projde.Řekla jsem si, že takové prolhané organizaci platit nebudu.
    Momentálně chytáme na pokojovou anténu odrazy, protože přestože platíme 135 kč české televizi, pokrytí u je nulové.A čekáme na to, až spadne signál z Marsu.

  17. Re: dotaz (Libor Jiránek, 13.4.2015 23:17:23) Odpovědět

    Ano, stačí.

  18. dotaz (Josef Hrůza, 13.4.2015 17:18:33) Odpovědět

    Přestěhoval jsem se do jiného města, nebudu vyzžívat služeb Skylink. Jak mám provést ukončení ? Stačí nezaplatit správní poplatek ?

  19. Holanďani,Němci (L, 3.4.2015 16:27:22) Odpovědět

    Už v té době kdy slibovali,že pokud koupíme kartu tuším,za 2 tisíce,bude servis zdarma,věděli,jak to jednou obejít a budou nás dojit čím dál častěji,Němci lákali na bezplatné bankování,trvalo to nějaký měsíc,než jsme dostali vyrozumění o měsíčním poplatku 65

  20. poplatek (petr, 9.3.2015 13:39:14) Odpovědět

    vetsi hovadinu jako je zvysovani poplatku jsem nezazil jste lhari mate porad malo tak si polibte .............l

předchozí
1 | 2 následující

Novinky

Certifikáty

40
triline1.jpg
Výjezd Pohořelice

Ocenění

Informační technologie, Tábor
Informační technologie, Tábor

Libor Jiránek, Vožická 3163, Tábor 602466533 46698272 107641533 jiranek