OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Úspěšné zavedení servisního poplatku Skylink

Přes počáteční nevoli zákazníků Skylink a CS Link při zavedení servisního poplatku ukončilo k dnešnímu dni užívání služeb jenom 14% zákazníků.

Úspěšné zavedení servisního poplatku Skylink

 

Aktuální stav programů a balíčků Skylinku:

Balíčky již obsahují servisní poplatek.

Programy a balíčky Skylink

Přidat komentář

Přehled komentářů

  • Drzost !!!

    13.6.2013 12:42:18 | Studený

    Skutečně nechápu, proč bych měl platit za jinak volně dostupné programy !!! To si raději zruším satelitní příjem, než abych podporoval tuto zlodějnu... !!!

    Odpovědět

  • Databáze CS Linku hacknuta

    13.12.2012 22:39:12 | JL

    Skupina https://twitter.com/czechurity zveřejnila databázi 57000 zákazníků CS Linku, včetně emailů a hesel. Údajně jde o odvetu za zavedení servisních poplatků.

    Odpovědět

  • Poplatek ano a co telefon?

    28.11.2012 23:27:31 | O.LOKAJ

    Servisní poplatek jste zavedli a kdo bude platit poplatky za volání na servisní linku? ČEKÁ SE 10 i VICE MINUT.

    Odpovědět

  • hnus..

    28.11.2012 18:02:26 | Jan Rokycanský

    Po tom, co tento" spolek"nalákal lidi na sledování slovenských a českých programů NAVŽDY ZDARMA, tak zavede poplatek?je to prasárna nejhrubšího zrna a telekomunikační úřad by je měl zrušit.

    Odpovědět