OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Úvodní stránka » Novinky » Úspěšné zavedení servisního poplatku Skylink

Úspěšné zavedení servisního poplatku Skylink

Přes počáteční nevoli zákazníků Skylink a CS Link při zavedení servisního poplatku ukončilo k dnešnímu dni užívání služeb jenom 14% zákazníků.

Úspěšné zavedení servisního poplatku Skylink

 

Aktuální stav programů a balíčků Skylinku:

Balíčky již obsahují servisní poplatek.

Programy a balíčky Skylink

Přidat komentář

Zvýrazněné položky jsou povinné.

Přehled komentářů

  1. Drzost !!! (Studený, 13.6.2013 12:42:18) Odpovědět

    Skutečně nechápu, proč bych měl platit za jinak volně dostupné programy !!! To si raději zruším satelitní příjem, než abych podporoval tuto zlodějnu... !!!

  2. Databáze CS Linku hacknuta (JL, 13.12.2012 22:39:12) Odpovědět

    Skupina https://twitter.com/czechurity zveřejnila databázi 57000 zákazníků CS Linku, včetně emailů a hesel. Údajně jde o odvetu za zavedení servisních poplatků.

  3. Poplatek ano a co telefon? (O.LOKAJ, 28.11.2012 23:27:31) Odpovědět

    Servisní poplatek jste zavedli a kdo bude platit poplatky za volání na servisní linku? ČEKÁ SE 10 i VICE MINUT.

  4. hnus.. (Jan Rokycanský, 28.11.2012 18:02:26) Odpovědět

    Po tom, co tento" spolek"nalákal lidi na sledování slovenských a českých programů NAVŽDY ZDARMA, tak zavede poplatek?je to prasárna nejhrubšího zrna a telekomunikační úřad by je měl zrušit.

Novinky

Certifikáty

40
aliatel1.jpg
Výjezd Pohořelice

Ocenění

Informační technologie, Tábor
Informační technologie, Tábor

Libor Jiránek, Vožická 3163, Tábor 602466533 46698272 107641533 jiranek