OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Zvýšení Servisního poplatku satelitní TV SkylinkZvýšení servisního poplatku satelitní TV Skylink

Od 1. 4. 2016 dojde ke změně výše Servisního poplatku, který souvisí s poskytováním služeb satelitní televize. K tomuto datu bude rovněž aktualizován Ceník služeb Skylink.

Zákazníci mohou Servisní poplatek i nadále hradit některým z následujících způsobů - pravidelnou měsíční platbou prostřednictvím SIPO nebo Inkasa z účtu, jednorázovou platbou na 12 měsíců, jednorázovou platbou na 24 měsíců anebo zasláním SMS zprávy. Servisní poplatek nemusí hradit předplatitelé placených balíčků Skylink - je zahrnut v jejich ceně.

od 1. 4. 2016

do 31.3.2016

Jednorázová platba na 12 měsíců

   1 070 Kč

 935 Kč

Jednorázová platba na 24 měsíců

   1 680 Kč

1 485 Kč

Placené programové balíčky Skylink

Servisní poplatek zahrnut v ceně

Servisní poplatek zahrnut v ceně

Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Dekódovacích karet, na kterých je Servisní poplatek nebo některý z programových balíčků Skylink uhrazen na období delší, než do 1. 4. 2016, se bude nová výše Servisního poplatku týkat až od prvního dne následujícího po již předplaceném období.

Pro dekódovací karty, na kterých je Servisní poplatek hrazen prostřednictvím pravidelné platby SIPO nebo Inkaso z účtu se Servisní poplatek splatný v měsíci březnu vztahuje již na služby satelitní televize Skylink v měsíci dubnu.

Datum splatnosti Servisního poplatku pro každou dekódovací kartu Skylink si lze ověřit na www.skylink.cz (Ověření služeb na kartě).

Zákazníci, kteří se změnou ceníku nesouhlasí, mají právo postupovat v souladu s čl. 8.4. Všeobecných obchodních podmínek Skylink a bez jakýchkoliv sankcí smlouvu písemně vypovědět.

Přidat komentář

Hlavní město Slovenska

Přehled komentářů

  • DOPIS

    29.5.2017 9:15:09 | JOSEF kOLÁČNÝ

    dobrý den žádám o zrušení t.v.Skylink,z duvodu stěhování do domova duhodu a tím i zrušení ředplatného na sipu spoj. číslo 1250088219 a iden-číslo. 3815327375. josef koláčný semtěš 108 28601 čáslav

    Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    • Re: DOPIS

      29.5.2017 12:43:15 | Libor Jiránek

      Dobrý den, musíte se obrátit na Vašeho dodavatele, nebo Skylink přímo.

      Odpovědět

  • Vypoved sluzby Skylink

    13.5.2017 18:15:31 | Ivana Fleglova

    Dobry den, zadam o ukonceni sluzby Skylink. Jako duvod uvadim nevyuziti sluzby a neustale zvysovani poplatku.
    Cislo dekodovaci karty:-) 42741984712
    Dekuji Fleglova Ivana
    Vratimovska 484
    Praha9. 19900

    Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    • Re: Vypoved sluzby Skylink

      29.5.2017 12:42:55 | Libor Jiránek

      Dobrý den, musíte se obrátit na Vašeho dodavatele, nebo Skylink přímo.

      Odpovědět

  • Ukončení smlouvy mezi Skyling a zákazníkem Přib Jiří,Na Zelničkc

    1.4.2017 20:43:21 | Jiří Přib

    Dnem 1.4.2017 /sobota/ jsem zrušil Vaše satelitní vysílání. Moje karta číslo 4 267 986 191 -6 je zaregistrovaná dne 17.7.2012. Satelitní poplatek platím přes SIPO. Spojovací číslo SIPA je 6118458340, na jméno Přib Jiří Na Zelničkách,381 ,Kunovice, PSČ 68604,číslo organizace 721290, měsíční částkou ve výši 79 kč. Prosím o zrušení smlouvy s Vámi a od měsíce dubna 2017 nezasílat na naše Sipo satelitní příplatek. Prosím podejte mi zprávu na můj email. Děkuji Přib Jiří

    Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    • Re: Ukončení smlouvy mezi Skyling a zákazníkem Přib Jiří,Na Zeln

      3.4.2017 9:55:20 | Libor Jiránek

      Dobrý den pane Přib, musíte se obrátit s Vašim požadavkem přímo na Skylink.

      Odpovědět

  • servisní poplatek

    9.2.2017 18:04:16 | silvia kalová

    Dobrý den,nemohu najít kolik se má od dubna 2017 platit servisní poplatek, je zvýšený a já nevím na kolik. Děkuji Vám za informaci a přeji pohodový pátek. S pozdravem Kalová

    Odpovědět

  • zrušení satelitního vysílání

    4.2.2017 11:10:13 | Dana Svobodová

    Na základě zaslané nabídky vám sděluji, že jsem telefonicky s vaší operátorkou dne 11.1.2O17 zrušila satelitní vysílání , což bylo tímto potvrzeno bez jakékoliv úhrady a dalšího vyřizování. Vysílání bude trvat - dle sdělení do 16.3.2O17 Považuji tudíž toto za vyřízené. S pozdravem Svobodová

    Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    • Re: zrušení satelitního vysílání

      4.2.2017 16:02:29 | Libor Jiránek

      Dobrý den, to bud nějaký omyl. Žádnou operátorku na telefonu nemáme.

      Odpovědět

  • nenažranci

    26.10.2016 22:09:56 | standa

    satelitní vysílání jsem sledoval od roku 1984. tady ta banda nenažranců, která využívá díry našich chabých zákonů na ochranu spotřebitele už ode mě neuvidí ani korunu. a ještě se debilně telefonicky ptají jestli jsem přešel ke konkurenci. ne ne, odpojuji svůj rok starý sat. přijímač a demontuji parabolu, kterou slovy klasika odhazuji v dál. konec zvyšování cen, konec kupování dalších a dalších tunerů kvůli změně kodování.

    Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    • Re: nenažranci

      26.10.2016 22:57:12 | Libor Jiránek

      Dobrý den, dějou se ještě horší věci v tomto státě. Představte si, že mě teď nařídil majitel domu demontáž naší antény po 20ti letech, nechal namontovat společnou a já teď musím platit dalších 75,- Kč za měsíc majiteli za anténu. Právníci mi nepomohli. Prý to takto je a je to dané Novým Občanským Zákoníkem a rozhodnutím soudů. Když anténu mu odmítnu platit a odmítnu svoji demontovat, je to hrubé porušení nájemních podmínek a může mě ze dne na den vystěhovat bez náhrady na ulici!

      Odpovědět

  • zablokovaná karta

    13.10.2016 14:46:59 | Bohumil Trejbal

    Vážení! 3.10.2016 odeslala banka příkazem zvýšený
    servisní poplatek tj.70kč.Dnes je 10.10 a karta je stále zablokována.Jedná se o kartu č.42539244220
    Za pomoc s problémem předem děkuji.
    Bohumil Trejbal

    Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    • Re: zablokovaná karta

      13.10.2016 17:27:32 | Libor Jiránek

      Dobrý den, platbu jste doesílala k nám? Na základě jakého dokumentu, pod jakým VS? Máte k platbě nějaký výpis, nebo potvrzení?

      Odpovědět

  • platba

    25.9.2016 20:13:51 | l.pilát

    Skylink je nedůvěryhodná společnost, při koupi karty byly základní kanály bez poplatku na neomezenou dobu a nyní jednostranně stále mění podmínky platby , platnost karet, navyšováním a rušením základních kanálů v normálním rozlišení .

    Odpovědět

  • Re: neuměrné navyšování servisního poplattku

    6.9.2016 21:37:43 | Libor Jiránek

    Dobrý den, za současnou situaci můžete nadávat hlavně našim úřadům a politikům, které jsme si zvolili, že současnou situaci takto nastavili a tolerují. Firmy fungují za účelem vytváření zisku a ten vytváří tak, jak jim legislativa umožňuje. Pokud bydlíte v bytovém domě, tak jednoho dne za Vámi přijde pronajímatel, že budete platit ještě jemu měsíční poplatek 75,- Kč za společnou anténu a tu vaši že musíte odtranit. A neuděláte s tím nic. To je aktuální poznatek z táborských městských bytů a v ostatních městech to bude podobné.

    Odpovědět

  • neuměrné navyšování servisního poplattku

    6.9.2016 19:57:04 | ivan rusky

    anábáze se skylinkem se mi přestává líbit,jejich neuměrné navyšování s p a cen je jen nenažranost a skouška kolik si lidé nechají líbit.začalo to nevině koupí satelitu kartty za 2000kč a doživotní zárukou bezplatného příjmu českých a slovenských programu.Ale ouvej musíte si připlatit 500 kč na novou kartu aby vám šli Hd programy...beru kvalita je kvalita,jo ale ono vám to stejně nepujde protože si musíte koupit nový přístroj který Hd přijímá dobrá vždyt jsou to jen 4000 kč,co by člověk pro kvalitu neudělal...jenže ono v HD jde zatím pár programu nu tak skusím hd balíček...po čase mám klid vHd začínaj vysílat běžné programy paráda nemusím si předplácet HD balíček...ale ouvej bum první vlezlí servisní poplatek,my z vás ty peníze nějak dostanem vždyt vám skvalitnujem služby...no dobrá vždyt to není tolik...ale ovej zvyšujeme 55 kč...no to ještě jde...bum prásk 70 korun a dost kde jste vzali tu drzost,kde to skončí a ještě jedno nechápu jak mužeme být takové ovce žrat jim to...pořizuji obyč anténu a končím a kdo má rozum udělá to taktéž.jo ještě jedno mi nejde na rozum,když je servisní poplatek 70kč na měsíc proč předplatným na rok zaplatím 1070kč...u skylinku nějaké divné počty???nu loučí se váš dlouholetý zakazník a doufám že přesvědčím i obě dcery a tchýni aby u vás skončili.

    Odpovědět

  • za katr s nima

    19.5.2016 21:08:40 | Ivan Čistič

    je zajímavé,že zákazník musí udat důvod výpovědi,jinak výpověď až 3měsíce,,ale skylink doteď nezdůvodnil své navyšování,,,za 1.okrádají stát na daních tím,že mají sídlo v daňovém ráji -Lucembursku a za 2.okrádají zákazníky pofidérním poplatkem,který se bude i nadále zvyšovat dle jejich nenažranosti,,,,,když se tváří jako solidní a velká firma, tak proč nemají na svých stránkách vzor.formulář s výpovědí? je to jednoduchá odpověď - zloději

    Odpovědět

  • Re: zvýšení poplatku

    16.5.2016 14:04:11 | Libor Jiránek

    Dobrý den pane Freja, já jsem Vám žádné oznámení neposílal, musíte se obrátit na toho, kdo Vám ho poslal. Ani nejste můj zákazník, satelitní komplet jsem Vám ani neprodával, ani neinstaloval. Musíte se obrátit na Vašeho dodavatele.

    Odpovědět

  • zvýšení poplatku

    16.5.2016 12:12:30 | Václav Freja

    Jsem nespokojen se způsobem oznámení zvýšení servisního poplatku. Poplatek jsem uzavřel dne 11. 2. 2016 měsíčním inkasem SIPO ve výši 55,- Kč a dnes jsem byl překvapen omezením dodávky . Vaše oznámení poštou je absolutně nesmyslné, zvažte oznámení levnější formou E- Mailem. Jinak zvýšení poplatku o skoro 30% je trochu moc!

    Odpovědět

  • Re: výpověď smlouvy

    9.5.2016 20:08:00 | Libor Jiránek

    Dobrý den, já jsem jen partner Skylinku, který Vám satelit prodá, namontuje, naladí a naučí Vás s ním pracovat. Výpovědi musíte směřovat na Skylink přímo. Ale jak píšete v závěru, ano, stačí neuhradit poplatky na další období a služby se Vám zastaví.

    Odpovědět

  • výpověď smlouvy

    9.5.2016 13:13:24 | Miloslav Bláha

    Vypovídám smlouvu mezi satelitní TV Skylink č. karty: 42552540231 a Miloslav Bláha, Rumburk ke dni 31.5.2016. Nemám aktivován žádný balíček programů, jedná se pouze o servisní poplatek uhrazený do 18.6.2016. Důvod - nesouhlasím s navyšováním ceníku.
    Pozn.: Stačí jen neuhradit servisní poplatek na další období, kdy dojde k zastavení poskytování služby, nebo ještě musím dělat nějaké další kroky?

    Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    • Re: výpověď smlouvy

      6.3.2017 20:22:40 | Jaroslav Stoklasa

      Dává timto výpověď smlouvy mezi satelitní TV Skylink č.karty 4 267 979 1279 a Jaroslavem Stoklasou, Školní 39, Havířov k 1.4.2017. Důvod nesouhlas s navyšováním servisního poplatku.Dekuji Stoklasa

      Odpovědět

  • Re: Otázka

    8.5.2016 23:25:36 | Libor Jiránek

    Dobrý den, znovu uhradit poplatek a služby se Vám obnoví.

    Odpovědět

  • Otázka

    8.5.2016 11:00:26 | Kylian Oldřich

    Byl jsem příjemce vašeho signálu na kartu
    č. 2675316808. Dne 25.4.2014 jsem zaplatil
    servisní popatek na 24 měsíců.
    Tak jsem prošvihl tu dobu.
    Prosím o radu co mám udělat abych znovu mohl přijímat slignál.
    Děkuji za zprávu.

    Odpovědět

  • Re: zaplacení poplatku

    4.5.2016 16:53:37 | Libor Jiránek

    Dobrý den, od Vám určitě nic nepřišlo. Obraťte se na vašeho dodavatele.

    Odpovědět

  • zaplacení poplatku

    4.5.2016 15:10:53 | v.Rubáčková

    Dobrý den,dnes jsem od Vás dostala poštou poukázku na zaplacení poplatku na satelit na č.karty 42679792533 ale já nejsem vlastníkem této karty.Číslo mé karty je 4274797916 a mám zaplaceno do 21.102017.Prosím o správné vyřízeni V.Rubáčková Polička

    Odpovědět

  • Servisní poplatek

    26.4.2016 19:06:59 | Masnik Petr

    Jak uhradit inkasem zvýšení poplatku?Děkuji.

    Odpovědět