OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Nový ceník služeb CS Link a SkylinkSatelitní televize Skylink

30.12.2013

S účinností od 1. února 2014 se mění výše Servisního poplatku, souvisejícího s poskytováním služeb satelitní televize. Vedle roční a pravidelné měsíční platby prostřednictvím SIPO nebo inkasa z účtu bude zákazníkům nově nabídnuta možnost předplatit Servisní poplatek na 2 roky dopředu.

Servisní poplatek hrazený měsíčně přes SIPO nebo inkaso z účtu se pro slovenské zákazníky nemění a pro zákazníky z České republiky se zvyšuje pouze úměrně oslabení kurzu české koruny. Přitom mírně výhodněji, než úhrada pravidelnými měsíčními platbami, vychází nově zavedená možnost jednorázové úhrady Servisního poplatku na 24 měsíců.

Zvýšení roční platby Servisního poplatku zohledňuje náklady spojené s každoročním připomínáním platby, odpojováním a opětovným připojováním karet, u kterých nebyl Servisní poplatek včas uhrazen.

Původní a nová výše Servisního poplatku podle způsobu úhrady – Česká republika:

Způsob úhrady Původní stav (platný od 1.9. 2012) Nový stav platný od 1.2. 2014

Pravidelná měsíční platba

(pouze přes Sipo nebo Inkaso z účtu)

29 Kč 33 Kč

Jednorázová platba na 24 měsíců

(všechny platební metody)

- 768 Kč

Jednorázová platba na 12 měsíců

(všechny platební metody)

348 Kč 498 Kč

 

Pôvodná a nová výška Servisného poplatku podľa spôsobu úhrady – Slovenská republika:

Spôsob úhrady Pôvodný stav (platný od 1.9. 2012) Nový stav platný od 1.2. 2014

Pravidelná mesačná platba

(iba cez Sipo alebo Inkaso z účtu)

1,20 € 1,20 € (beze zmeny)

Jednorázová platba na 24 mesiacov

(všetky platebné metódy)

- 28,80 

Jednorázová platba na 12 mesiacov

(všetky platebné metódy)

14,40 € 19,20 
 


I nadále platí, že Servisní poplatek je již zahrnut v ceně všech placených balíčků z nabídky Skylink. Jejich předplatitelé nemusí Servisní poplatek hradit zvlášť, uvedené změny se jich tedy nedotknou.

Objednat servisní poplatek Skylink

Přidat komentář

barva oblohy

Přehled komentářů

  • poplatek prez sipo

    26.7.2015 18:27:56 | Budilova Anna

    Prosim o formular o zaplaceni prez sipo dekuji

    Odpovědět

  • Re: servisní poplatky

    27.11.2014 10:10:19 | Libor Jiránek

    Dobrý den Romane,
    dle aktuálních cen Skylinku je to tak:
    33 Kč / měsíc (ale jen inkaso)
    498 Kč / 12 měsíců
    899 Kč / 24 měsíců

    Odpovědět

  • servisní poplatky.

    27.11.2014 8:27:37 | roman

    Zdravím.Nevím čemu už věřit, vy tady mate výše napsáno servisní poplatek na 24 měsíců 768 kč. 24.11.2014 mi přišla od skylinku složenka na zaplacení poplatku na 12 měsíců za 498 kč nebo na 24 měsíců 899 kč. Co je tedy platné?Je to zlodějina jinak se to nedá nazvat.

    Odpovědět

  • Re: přeladění a poplatky

    1.3.2014 22:47:06 | Libor Jiránek

    Dobrý den pane Juřeníku, v tomto Vám nemohu pomoci. Musíte se obrátit na Skylink.

    Odpovědět

  • přeladění a poplatky

    1.3.2014 21:49:44 | Juřeník

    Dne 28.2.2014 jsem provedl automatické naladění všech programů. Téměř polovina českých a slovenských programů je blokována. Pokud platí vámi uváděný termín ukončení přeladění 24.2.2014, asi je špatné.
    Zvýšení poplatku je z vaší strany neopodstatněné. Kurs koruny vůči dolaru klesl asi o 1,50 Kč, tedy o 6%. Vaše zvýšení je 4.00 Kč , tedy 13,8 %.
    Roční platba 33 x 12 = 396,00 Kč, ne 498,00 Kč
    alt 24 měs. 33 x 24 = 792,00 Kč ne 768,00 Kč
    Pokud se týká zdůvodnění zvýšení z titulu nákladů na různé manipulační poplatky, určitě byly zahrnuty již v původní kalkulaci.
    Vaše jednání pokládám za neseriosní. Uživatelé satelitu si pořídí veškerou techniku cca za 6000,00Kč,je logické, že nechce ukončit příjem a zařízení vyhodit. Tímto nepřímo nutíte uživatele, aby platil vámi jednostranně nastavené poplatky.
    Uvedený postup je asi vhodný pro posouzení ČOI.
    S pozdravem

    Odpovědět

  • Re: stížnost

    23.2.2014 21:06:35 | Libor Jiránek

    Dobrý den paní Křováčková. Já jsem jen servisní technik. Musíte se obrátit na Skylink, nebo na Vašeho prodejce.

    Odpovědět

  • stížnost

    23.2.2014 20:57:25 | Křováčková

    Dobrý den, jsem rozhořčena nad vašími změnami , které jste mi nedali vůbec na vědomí. Nejenom že jsme v loni museli přejít k vaší společnosti, koupit si novou kartu, nový setobox co mi přišlo na 2.500 kč. Začátkem února mám zakodované všechny německé programy a další ,které mě též zajímali aniž by mě nebo nás na to upozornili. Z jakých důvodů jste to udělali na to nemáte nárok. Kartu jsem si koupila od vás v loni za 600 kč,která byla aktivována 21.8.2012. s tím že to mám na dva roky bez poplatku měsíčního. Ted je měsíc únor a vy jste mi zakodovali programy které s tím nemají co společného. To už není ani pravda co dovolujete vůči zákazníkům. Nemám na to abych věčně objednávala člověka ze servisu aby mi to naladil. Jsem rozhodnuta od vás odejít jelikož dřete lidi z peněz nehledě na to že jsme důchodci. Máte ty vaše změny moc hezky vypsané ale normální laik tomu vůbec nerozumí. Prosim o vysvětlení proč to mám zakodované. Křováčková Most Tel: 775247846

    Odpovědět